tidsinlägg eller vad det nu heter ((((:::

Hehe , hej igen eller godmorgon om ni vaknar trots klockan är tio .
Jag ska åka hem idag men det beror på vädret vilken tid , om vi ska hem tidigt kanske vid tio , elva tolv eller ett tror jag att jag och ellen ska på rix fm festival men det är om hon inte ska dit med någon annan och om jag hinner hem . Annars kanske vi ska dit på kvällen , jag vet inte .
Jag vill ju jätte gärna dit men vill också vara i hay chaparall vi får väll se idag.
Hoppas ni ska ha en bra dag och jag hoppas jag också har det (:



bilden är på mig och min bästaväns lillasyster Emilia , som är riktigt gullig och jag tycker verkligen om henne .
puss på dig din lilla skit unge . loovve <3

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin blogg! Kolla gärna in min!! :)

2011-07-28 @ 11:38:07
URL: http://tyyyplisa.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0