Väntar på Olivia

Hejsan .
För en stunds sedan cyklade Olivia hem för att äta och hämta saker . Hon ska sova över här .
När hon kommer ska vi nog bada men just nu kollar jag på Sommarkrysset med Familjen och gottar mig.
Finns inget att säga , eller jo
ÅHUS PÅ FREDAG ';D ;D . LÄNGTAR.<3
Hhaha , asså jag har aldrig varit där förut men alla säger det är super roligt. Förra året var jag i kroatien vid den tiden och kunde inte vara med i åhus tyvärr ;(. Men alla säger att det är så fantastiskt och alla säger att det är höjdpunken att spela handboll , Det är det säker . Jag har bara varit med i partille , och många fler men JAG ÄLSKAR VERKLIGEN PARTILLE . Det var riktigt roligt . Vi får se om det är lika roligt i åhus vilket jag verkligen tror .
I veckan ska jag och mamma handla lite saker till åhus iaf . Typ cykelbyxer som alla säger att man typ ska ha + jag behöver det också . Alla i laget har det utom jag -.-. Känner mig väldigt mobbad ;o
Hahaha , skojja det är lugnt .
Men nu ska jag gå


Hoppas Olivia kommer snart så vi kan ta vårt kvälls dopp.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Ja, det var nice!

2011-07-09 @ 20:41:24
URL: http://ebbarosenqvists.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0