Bilder på när jag och Olivia doppar jordgubbar i choklad ;)

Dessa bilder är sen i veckan som jag glömt att lägga in .
Jag Olivia och emilia köpte ett choklad ett marabou , vi skulle cykla från Olivias mamma till hennes pappa, så när vi kommer fram är Oliviad farmor där ;o,
Hon är jätte snäll men jobbig , Så Emilia bara för vi hade ju choklad vi skulle dela och äta som vi inte kunde bara för att deras farmor är lite så för hon tycker Olivia är stor ;(, Han sa en gång att Olivia va tjock !!!!!
Okej Olivia är stor om magen men det är för hon äter super mycke och tränar inget men det ska det bli ändring på ellerhur?
Ja , men Emilia bara så super högt '' FAN FARMOR ''
haha , så va hon ute . Sen sa hon till Olivia när jag och Emilia skulle ställa cyklarna att Emilia hade ropat efter henne som tur hörde hon inte ''FAN '' haha , riktigt tur då .
Men det visade sig att hon bara skulle lämmna bullar och Jordgubbar ;), Mumsigt
Men då fick jag typ värdens smartaste idee, Att smälta cokladen i mikron och sedan doppa jordgubbarna i det . Hhahaha , det blev gott ska jag säga så vi gjorde inte på riktigt men endå liksom för det blev ju choklad doppade jordgubbar . Man kan ju göra på sitt eget sätt .

Här har ni bilderna !










Så här mycke fick vi ungefär ;)








Olivias - Hon ska alltid göra perfekt men så är hon , haha . Det får jag leva med !

Olivias - hahah !







Puss&kram


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0