17 maj !

Är hemma hos Olivia , hennes lillasyster som fyllde år i lördes ska firas idag och jag fick vara med olivia,
Är hoss deras mamma! :)
Vi ska äta jordgubbar , tårta macka och dricka läsk ! :P
IDAG ÄR DET BÄSTA 17 MAJ.
som jag brukade fira i norge när jag bodde där .
Har en massa bilder från när jag var liten och gick det  hära tåget i norge.
DET VAR SÅ KUL , att bara tänka på det gör mig glad! :)
Jag saknar norge så mycke . Hade varit kul att hitta alla min dagis kompisar från norge.
Men det blir nog inte svårt. Saknar min gamla kille !
Hahaha, jag fick första pussen/kyssen faktiskt när jag var 4-5 år gammal.
STOLT . nä men jag var alltid med min kille då och jag har foton på honom och mig om ni inte tror mig.
Bilder kommer ikväll då jag är hemma och fotat bilderna.
Hahaha, aww saknar min första bästa bästa vänn. Jag skrev ju i det inlägg att Ellen var det men nu när jag
tänker tillbaka så hade jag faktiskt en när jag gick på dagis . Hon hette Wilde ( tror jag )
det var ju så länge sen att jag kanppt kommer i håg men jag var tillsammans med Vegar men var ''typ''
kär i en anna kille också. Jag ska kolla på mina bilder från dagis och norge så får ni se hur jag såg ut när jag var liten. Desutom har jag två norska brödrar och när jag kom till sverige pratade jag flytande norska.
Har därför lite problem med svenskan . När jag gick på tålvåker fick jag extra hjälp ! :)
Nu har ni fått lite fakta om mig :))!!!!!!!!!!!
ha det gött .
3 VECKOR KVAR TILL SOMMARLOVET.

Kommentarer
Postat av: linn

hje nicole , hörde att du nog skulle vara med och tävla i min blogg,

du kan få min msn : [email protected]

eller så kan du ju skicka den via facebook eller ladda upp den via facebook och sedan tagga mig ; )<3

2011-05-17 @ 18:07:23
URL: http://linnsaamberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: Via ABC-gruppen har jag för mig att det hette. Tack tack!

2011-05-18 @ 08:01:34
URL: http://kaarriinn.blogg.se/
Postat av: rebecca svensson :)

tack! :) din blogg är också fin!

2011-05-18 @ 14:42:07
URL: http://rebeccassvensson.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Låt dig teleporteras till nätets roligaste hörn!

2011-05-18 @ 15:28:41
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0