Kanske en ny i klassen"

HEEY"""""
Idag har varit en av mina bästa dagar i mitt liv ""
Nej, nu överdriver jag faktiskt väldigt mycke.
Men det har varit bra!

Det började när jag och Amanda sitter och väntar på att klasskomiparna ska komma.
Så säger hon '' Är det inte hon ?''
DÅÅ kommer jag på att en ny tjej kanske ska börja i vår klass!"
Yeeh. Eller hon ska vara med en dag och sen på andra skolor.
Hennes mamma jobbade på skolan så hon kom med henne och frågade om vi gick i 7A
sen sa hon allt det med att hon ska hälsa på och aatt om vi ville typ '' visa runt, eller ta hand om henne''
Det ville jag gärna . Jag brukar ställa upp på sånt eftersom jag gärna blir vänner med nytt folk.
Sen komma alla och då gick vi på svenskan . Sen skulle vi ha profil . Amanda hade musik och jag bild så då sa Amanda att hon kunde gå med mig . (y)
Snällt"!
Sen gick jag nästan bara med henne.
Hon var så snäll och söt och verkligen inte blyg.
För på musiken frågade Filip om vi kunde sjunga , Hon sa först nej men då sa jag att vi kan ha samma mikrofon .
Då ville hon ochn hon sjöng mer än vad jag gjorde :O
Jag hade aldrig vågat sjunga inför en okänd klass i mikrofon.
Men hon var som sakt inte blyg.
Sen följde jag med henne till hennes mamma efter skolan och lämnade henne där.
Sen åkte jag hem med tåååågggeeett!

Jag vill verkligen att hon ska börja i vår klass"!
föresten , hon heter Jonna. (så gulligt)

Här kommer bild på pappas tatuering och min outfit idag.







Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0