sprungit!:)

Hejj
idag efter skolan hämtade mamma mig vid tåget sen åkte vi och handlade en paj som jag skulleäta när jag kom hem ( goottt)
Senare när jag slappat och kollat på 90210 ( sjukt bra är det ) så bestämde jag mig för att springa en runda. Har velat det länge men det har inte blivit av men nu har jag och
mina brödrar sprungit. Väldigt bra träning inför maran på fredag + så ska jag till aranär med laget.!
ska bli sjukt kul men är inte taggad alls . tyvärr. hade nog häldre stannat hemma och slappat.
Men det är lite sent nu och jag vill endå med fast jag vill endå inte med , Svårt att förklara !
Skolan var vanlig och tråkig , jag orkar inte mer skola. Det ska vara fint väder i sånnafall!"


Ska förmodligen vara med Olivia i morgon . Vi får hoppas annars blir det cykla hem och springa igen .
Måste verkligen få upp min ortoligt DÅLIGA kondis!
Jag spelar handboll , hallå jag ska ha bra kondis. JAJA.....


Nu ska jag dra, Blir nog inga mer inlägg i dag . Är för trött.



Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0