Nu är det dags för FREDAGSMYS om det är det sista jag gör

Hejsan .
Skolan idag var helt okej faktiskt . FREDAG JU...
Haha , ja men helt okej .
Men just nu sitter jag och och kollar på disneychannel , ibland för det mig att tänka på annat !
Men jag tänkte faktiskt sätta mig ner och försöka göra lite bilder på photoshop . Vet inte hur man gör men jag har bara 17 dagar kvar .. och jag vill lära mig lite nu :)
Efter som det FREDAG kommer jag upptadera mer . Tror jag för jag ska nog inte hitta på något speciellt.
Orkar inte . Jag vill bara ta det lugnt !
Btw såg jag twilight breking dawn . Så bra . Jag och ellen ska gå och se den på PREMIERSDAGEN . tror jag :)
Haha ..
Jaja , på söndag ska jag dansa för typ första gången med ellen på LLDANCESTUDIO .
Roligt roligt.
Puss&kram SÖTNOSAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens blogg? :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-169.html#comment

2011-09-16 @ 19:36:34
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hej!



Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)

2011-09-16 @ 20:02:50
URL: http://flavoured.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0