Badaaa!!!!!

sorry .
Jag ville inte ha bad bilderna där utan i en eget inlägg .
Så här kommer bilderna när vi badade .








Lurar Ellen att jag ska hoppa i , så hon hoppar men inte jag .








att åka rutschkana i är livet :)










Hehee , har presic snackat med Emily om idol . Hon sjunger sjukt bra . Hahaa , jag sa att hon skulle söka till idol och så skulle jag va med henne :) 
Men det får bli om två år -.-
Men endå haha. Så kul att tänka in i framtiden .
HON BLIR KOMMER MED I IDOL OCH SEDAN ÅKER VI TILL STOCKHOLM OCH SEN GÅR HO VIDARE DÄR MED SEN KOMMER HON TVÅ ELLER ETTA (det spelar ingen roll för man kan endå bli känd om man kommer tvåa)
JA SEN BLIR HON KÄDIS OCH SÅ ÄR JAG MED HENNE SÅ BLIR VIIIIII KÄNDISAAR :)
haha , bra dröm va :)

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0