Godmorgon

Hejsan eller godmorgon.
Har precis vaknat. Idag har jag inte bestämt något men man vet ju aldrig. Om det inte blir något så blir det läxor -.- .

Jag kom hem klockan ett i går så jag kunde inte lägga in ett inlägg. tyvärr.  Men det var sjukt kul.GOD MAT OCH SÅNT. När vi är hos Felicia  brukar vi få väldigt mycke mat. Förett,varmrätt och efterrätt. Företten var inte min smak men det andra var väldigt gott. Pappas och mammas kompisar var där också eller deras kompisar som mamma och pappa känner. Han mobbade mig för jag slickade av smaken på chipsen och sedan åt chipsen . Men har var snäll och så ;).

Hejdå mina sötisar och hoppar ni följer bloggen.

Just det jag tänkte ha ''dagens sötnos'' så här kommer dagens sötnos .

söt va ?

Jag har inte hunnit skaffa ett märke. Men tänkte ta hjälp av någon som kan fixa det till mig.

Hejdå !


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0