hemma från Ellen.

Hallow
Nu är jag hemma från ellen pellen :)
Haaha, sjukt roligt.
När jag kom ditt satt vi oss vid datorn och sedan kollade vi på Zohan. Haha , Rekommenderar den verkligen.
Sen gick vi och la oss . Typ halv 12 . Men vi vaknade tidigt sen gick vi och hoppade .
Vi har också baadattttt :)
SÅ SHÖNT OCH SÅ KUL .
sen har vi såklart fotat. My kom inte tyvärr . Men jag och Ellen har haft roligt det vill jag lova :)

Här kommer lite bilder :D


Min sööööööta bästis och min första .
Tänk att vi har hållt kontakt i nästan åtta år men bara gått i samma klass i två år .
Hahaha . Tack för dagen Elliiiisss

Kommentarer
Postat av: ellen

Elliiiisss??? Tack för en jättebra dag bästis :D

2011-05-01 @ 17:06:55

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0