Hemma + Olivia.

Hihih hej.
Super rolig dag i dag :)
Jag har ju varit hos pappa på hans cafe i dag.
http://www.caferustik.se/
Rooooooooligt. Jag fick ta betalt och jag gjorde faktiskt en sallad ;). Sedan gjorde jag dressingen.
Men som jag lovade innan skulle jag lägga in bilder och det ska jag göra, men först ska jag berätta hur min dag har varit.
Först till pappas cafe i malmö. Till frukost fick jag en bulle men till lunch fick jag kina mat :). MYCKE GOTT. hehe. sedan åkte vi hem till min farmors syster Majbritt och hämtade mina lillebrödrar som varit där och kollat på bio. ( fuskigt) .Men jag tjänade 200 kroner i dag. YEEH. Jag ska nog sommar jobba där. Pappa vill det så det får det nog bli. Sedan åkte vi hem och käkade våra sallader och baugetter vi gjort. Sen åkte jag på pappas mopped till Olivia. Hehe. Rolig dag.
Här kommer bilderna på dagen. Dock inte alla men en hel del.




rå choklad säljer han också:)





Lite efter lunchen är inte fel ;)












Detta var faktiskt inte bara till mig . Det var till Lukas , Linus , mig & mamma.


Maten i dag. JAG SJÄLV SOM GJORT DEN :).


Borta bra men hemma bäst.













....
Så..
....
Nu ska vi se vad jag och OLIVIA hittar på.
Vi ska iallafall inte sitta vid datorn hela kvällen ?
Vi får nog hitta på något.

lägger in nytt inlägg i morgon eller i kväll.
Heeeejdå kära blogg. ♥


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0