Hemma.

Godmorgon.

Idag ska jag inte göra så mycke. Jag ska duscha och sen baka :) . Men tror inte det blir att vara med någon .
Igår var en av mina bästa kvällar någonsin . Hahaha .

Jag var med Emily såklart och en kille som heter Philip, hans lilla syster nelly och en söt tjej som heter Jessica . Tror de gillade mig , dom var på mig hela tiden när vi kollade på datorn . Philip var as rolig . Han var bara 13 år och Emily med, jag också men jag ska iallafall fylla 14 år. Haha. Han var riktigt kaxig i början men det var bara kul . Jag var med bröderna också . Vi gick typ till en liten dam och där kastade alla stenar i vattnet så lucas blev helt vått. TYCKTE SYND OM HONOM . Men jag hade riktigt kul . Har precis addat Philip på facebook. Hehe . hoppas nu han acepterar det också . Sen ska jag fråga honom om hand mobil nummer och hans msn .

Det är nog det som har hänt i går . RIKTIGT KUL I ALLAFALL.BÄSTA KVÄLLEN NÅGONSIN !. Måste träffa Emily mer och måste träffa Philip några gånger till.

Nu ska jag gå och duscha och sen baka . GOOOOOTTTTTTT . Kommer nog bilder sen .



En nyckelring/halsband jag fick av mormor. Igentligen ska det vara ett halsband men jag tyckte det passade med mina nycklar :) .


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0