Hjärtformat chips

Hejsan
Nu är jag hemma från majbålet . Det blev inget . Eller vi va där klockan åtta när dom tände klockan nio . Tyvärr.
Men nu sitter jag och äter chips :)
Jag hittade ett väldigt lustigt chips. Ett hjärt format .
Det syns kanske inte så mycke på bilderna men det är sant
Lite bilder kommer väll sen på det .
I morgon ska jag och min familj kolla när min lille bror Linus som ska spela match( handboll)
Hehe , han har fått det från miiiiig .
Första gången jag ser honom spela .
Ja, men i morgon  .ska Seth hit klockan nio ( linus handbolls och typ skolkompis)
Och min bäääästtttiiiiss lillebror :) ( moa)
Hennes blogg hittar ni här : http://lifeasmooa.blogg.se/

Här kommer bilderna












Mitt hjärt formade chips 
första gången jag har sett något liknade :)

Kommentarer
Postat av: moa martinsson

tack , ska länka dig snart :D<3333333333

älskar dig bv ♥♥

2011-04-30 @ 21:17:06
URL: http://lifeasmooa.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0