Home?????

Nu är jag hemma från en lång dag i skolan . VÅR LÄGSTA :OO. Fem i tre . Vanligt slutar vi runt två . Som Måndag slutar vi halv två sen på fredag tio över två :D . VÅRA BÄSTA DAGAR.
Skolan har varit lång och tråkig som vanligt då . -.-
Men jag har träffat kompisar . ROLIGT.
snart ska vi äta. grillad korv . Sen ska jag och mina brödrar grilla marhsmellows ellerhur nu det stavas :S. Strunt samma ,
En bild på min från idag .
Nu ska jag kolla på bigbrother och sen äta .
VI HÖÖRS :D
I skolan tänker jag '' det är för varmt för skola''
När jag kommer hem '' ushh vad kalt det är ''
Men iförsig sitter jag ute i linne + i skuggan. Men ändå .
Rätt kall dag i dag om man jämför med andra dagar

Kommentarer
Postat av: ellen

jag saknar dig <3

vi MÅSTE träffas nån dag ;)

2011-04-27 @ 15:50:34
Postat av: ellen

jag saknar dig <3

vi MÅSTE träffas nån dag ;)

2011-04-27 @ 15:51:12

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0