Ny header

Hallooow bloggisen (:
Nu har jag presic bestämmt med Emilia att vi ska va nästa lördag till söndag.
Sjukt kul ska det bli. super duper länge sen jag såg henne .
Vi var väldigt mycke när vi va små men nu har vi inte varit på väldigt länge. Men det ska bli kul.
Sen har jag snackat med mooiiisseeen , och hon ska fixa en ny header till mig.
Min gamla var fin men vill ha en ny nu :) 
min gamla har Emelie gjort och jag är glad för den men nu är det moaaassss tur :)
Så snart kommer det ny header .
Ja jag har inget annat att berätta .
Längtar till nästa helg :)
Ska jobba då och sen Emilia
PERFEKT !
eftersom pappa ska till U.S.A så blir det jobba tidigt på lördag med mammis
Ja ,
Vi hörs :D

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0