snart!

yeah!!!!!!!!!!!!!!
imorgon klockan 12.00 åker jag buss till alingsås.
Slipper skolan . :)
Idag har jag inte gjort så mycke. SKA PACKA !
Nu sitter jag ute i det fina väderet och lyssnar på musik med Olivia.
Älskar väderet!
Idag har jag gjort spansk provet. Men jag tror det gick bra .
När jag skulle gå till tåget står det en massa killar och skriker mitt namn och efternamn och att jag ska gå till dom?
Asså skaffa ett liv säger jag bara.
Jag tror jag vet vem det var också men endå ?
Snart ska jag hem och packa. Roligt.
Vi ska vinna detta tjejer . <3
Två sommar bild på mig från i dag . redigerade!
HEJDÅ BLOGGEN . VI SES PÅ PÅSKLOVET FÅR JAG HOPPAS, HINNER INTE I HELGEN ÄR INTE HEMMA ! ;(

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0