Tolvåkerskolan+Centan :)

Godmorgon :)

Nu sitter jag ute i det varma väderet i shorts och en tunt linne och kollar på olika bloggar på pappa mACC
( SOOMMMMAARRR)
så skönt. Snart ska jag till tolvåkerskolan med laget . Hahaha . lite tråkigt faktiskt, eftersom det är sista lovdagen vill man ju göra något roligare men sen ska jag till Centan med mamma och köpa ett armband :) . Sen blir det nog hem och sola.
Vill ha ett par snygga solglassögon men hittar inga som är så snygga . Vi får se vad dom andra har för solglassögon . Kanske får tips från de :) . Hahaha .
Här är bildeer från webb i dag med -.- (sorry men ) .
Jag ska också berätta att min pappa ska till Washington snart. Han ska köpa converse till mig . Jag ville följa med men fick inte . Hans kompis jobbar på flyg så han åker nästan ditt helt gratis kostade typ 800 kr :O. FYSKIGT. Men han sa att jag kanske fick följa med en annan gång . Pelle (han som jobbar på flyg) har tjatat på pappa att han ska följa med på massor av resor. Han var i japan när det där hade hänt men pappa följde inte med och han har frågat om pappa ville med till Kina men han sa nä . AAHAHAHA . dumt . Men pappa ska kolla på presidentens hus :O. SÅ FUSKIGT . jag ville jätte gärna med . Men det gick inte . Men hoppas pappa köper något annat fint där .

Nu måste jag verkligen gå . Ska till tolvåkerskolan nu . Jajaja .
Bloggar i kväll :)
Haha vet inte vad jag gör på bilden :) .
Jag vill göra ny heder men kan inte ?
Min är jätte fin (tack emelie kjellström) men ja vill ha ny .
Måste lära mig hur man gör !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0