uteeee

Heeejsan
Idag har jag varit ute sen klockan tio. Har nog solat i över två timmar. Jag har mest leggat och solat och spelat på min Iphone :). Idag klockan fyra ska vi till Emily . Ska bli sjukt kul att se hennes nya hem . Hon har precis flyttat. Men nu sitter jag vid pappas dator där ute och ska snart kolla tatuering :). Pappa sa att han kanske skulle fixa så jag fick en. Jag skulle faktiskt va med Olivia igen men hon ringde en timme senare och sa att hon inte fick av sin mamma när vi hade bestämt. DÅLIGT ??.
Jajaja , jag har redan släppt det för det var faktiskt skönt att bara ta det lungt och sola i trädgården. Jag känner att jag kommer bli väääällldddiiigggtt brun/röd  på ryggen-.- . Men jaajaja. Nu ska jag kolla på tatuering och kolla lite på big brother . Yeeah.
Det blir ingen bild eftersom jag är på pappas dator.

Tycker det är sjukt tråkigt att ingen kommenterar och jag tror inte det är någon som följer min blogg -.- . Inte änns mina vänner . TASKIGT . Dom borde iallafall läsa den tycker man. Så jag kanske ska sluta ?


Hejdå?

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0