FReeeeDDag

hejsan .
Idag var den en lång och tråkig dag i skolan . BLÄÄ
Men jaja . Vi hade sexualkunskap. Hahaha !?!?!?!
Men men . Ellen har bestämmt sig att hon ska börja i min klass och jag är super glad för det!
Sorry för inga mobbilinlägg men jag har aldrig tid med det :/, Måste fokusera fullt nu i 8:an eftersom vi ska ha betyd och såg skit :(
Kommer bli ett jobbigt år med sånt . Det kommer säker lösa sig.
Dock älskar jag spanska och vår spansklärare är sjukt rolig , Vi skrattar bort våra lektioner . Haha !
Ikävll blir det god mat . Tror kött med pommens eller tacos . Vilket som blir bra . ellerhur?:D
Sen kommer vi förmodligen äta gotti idag.
Jag kommer kanske sätta igång filmen jag köpte i ullared :D
Fick även en kalender av ellen idag.
Är skit glad . För jag tänkte köpa en i ullared för 25 kroner men det fanns inte kvar när jag skulle ta till mig och ellen . Men ellen fick hennes mamma och jag hennes pappa . GUlligt va? ^^
Man kan sätta in egen bild och ltie sånt kul . Så det tänkte jag göra nu . Först ska jag börja kolla lite bloggar och facebook.

Här har ni outfiten idag.


med jacka . som är köpt i ullared.


utan . allstå så har jag varit i skolan .
Och med jacka när jag cyklat och när vi varit ute.
puss&kram sötnosar.Ha en fortsatt bra fredag!:D


Kommentarer
Postat av: Ellen

bra att dy tycker det ska bli roligt att jag börjar <3 =) =) =) =)

2011-08-19 @ 17:22:55
URL: http://minininni.blogg.se/
Postat av: alice

Sjuukt fin blolgg du har , följ gärna min osså :)

2011-08-19 @ 23:13:46
URL: http://busigastealiice.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0