släkten :)

nu har släckten gått . Fotade lite med min mobil eftersom kameran är i sönder:/ .
Men en av mina släcktingar skulle lämmna in det till mig .
Här har ni lite bilder .
Glömde tyvärr att fota maten men ni får såklart bild på tårtan min pappa har gjort!

lukas och våran kusin ( har bara tre men det var bara Mårten som var här )
min pappas kusin maria :)

det var tyvärr alla bilder jag tog ..
Men men ni fick iaf lite , det är ju också bra !
ni kommer snart få ett till inlägg med en massa bilder jag tog innan idag på solnedgången .
Kanske ni får se det i morgon bitti .

glöm inte frågestunden , den hittar ni här
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Tova

hahah okeeyy ;)<3

2011-08-03 @ 22:31:35
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0