14 saker ni inte visste om mig


tolv saker ni inte visste om mig
1: jag har finskt efternamn efter min farfar .
2: min pappa har varit en av sveriges bästa squash spelare.
3: Jag är kort ;s
4: jag är igentligen brunett men föddes med ljust ljust hår som försvan efter alla åren . Har färgat håret nu!
5: jag bodde i Norge i  6 år ungefär
6: när jag bodde i norge fick jag två lillebrödrar , alltså är de norska.
7:Jag har bott i löddeköpinge.
8: Jag har gått på tolvåker skolan( söderpark som det heter nu )
9: jag fyller 14 i oktober
10: Jag bor i skåne , utanför landskrona och utanför kävlinge
11: jag är just nu kär
12: Jag hatar att vissa mig på stranden i bikini !
13: jag kan prata norska
14: jag pratade flytade norska när jag kom till sverige när jag var 6år
så ja , nu vet ni kanske lite mer om mig !
NY kategori !
'' är du ny ? klicka då här ! ;)''
det är för de som precis klickat in här och undrar kanske lite saker om mig !
jaja . nu ska jag faktiskt byta dator och fixa min designe !

puss&kram

Kommentarer
Postat av: ellen

hej, jag visste typ allt :P men det är uj för att vi har varit bästisar så länge :)

2011-07-11 @ 14:50:02
URL: http://minininni.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0