är super trött

Hellu (:
Nu sitter jag och Olivia och kollar på disney ;). Haha kuligt kuligt ..
Finns inte så mycke mer att göra , eller jo jag har snackat med Ulrica om att hon och Amanda ska komma hit en dag och bada i vår underbara pool ;D. Vi har inte bestämt dag än men det går inte med Amanda än för hon är i ÅHUS - fuskigt.

Mamma och brödrarna sover ute i tältet och pappa sover så det är bara vi som är uppe . Lite läskligt med det går bra med disney ;D. hihih lite bebis aktigt att sitta och kolla på det men det duger några år till .
Vi ska nog gå och lägga oss snart . Är riktigt trött badade innan vid tio - varmt var det i poolen med kallt i luften . Så är det ja .
Bara Olivia inte somnar men det tror jag inte .
Har inte så mycke mer att säga än
GOD NATT SÖTNOSAR - lite tidigt men vi går nog snart och lägger oss . Kollar lite till p tv

*JAG DÖR UTAN MOBIL*

Puss och kram 
sov gott!

Kommentarer
Postat av: Tova

Jag bor i kälinge :)

jag dansar på LL DANCE STUDIO

jag e 12 :)

men du kanske känner min storebror han heter hugo helgesson :) <3

kram <3

2011-07-05 @ 23:27:20
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0