glömmer saker ganska lätt ;(

Hejsan kära bloggläsare.
Har ju varit hos Olivia som då inte har internett TYVÄRR. men vad ska jag göra. Även om jag nästan inte bloggade i går så mycke var statistiken bra och jag är väldigt glad idag.!
Fortsätt så kära ni ! ;)

Jag och Olivia har inte gjort så mycke i dag men igår hade vi roligt . Vi har inte gjort så mycke men ..
Idag när jag kom hem halv sex sa mamma att jag skulle träna ;s . OJSAN!!!!!
känner mig verkligen dum att jag glömde det ;(. Eftersom vi åker till Åhus på fredag vill jag ju träna .
Tyvärr sa mamma och pappa att jag ska till min faster mimmi(som jag kallar henne) i morgon och fira henne eftersom hon fgyller år då . AH . känner mig verkligen dum för jag hade verkligen sett frami mot det och min nya tränara skrev på en av mina bilder på fb '' ses på tis- och onsdag eller något sånt och jag bara ja ?
Asså , så kommer jag inte på någon . Så dumt av mig . Känner att jag måste röra mig och kanske kan springa en runda i morgon bitti . Då har jag varit duktigt väll ?
Assp sorry alla i laget . men kan inte komma i morgon i heller ;o
I veckan nu ska jag göra pack lista. Jag ska faktiskt bo hos ulrica ! Kuligt kuligt att bo med någon man känner så väl.
Och mamma och jag ska ta och handla lite saker . Exempel som cykel byxer ! ;). och lite annat.
Jag längtar faktiskt riktigt mycke ! ;)
puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0