Handla

Hellu.
Idag vaknade jag tjugo i sju men sommnade om och nu vaknade jag halv elva . Shönt att sova ut .
Mamma och Lukas skulle åka och handla för lukas ska ha Poolparty idag. Stakare - kolla väderet . Vi får hoppas det blir bättre. Men jag ville med av någon konstig andledning . Så snart sticker vi och handlar . I helgen ska jag nog inte göra något . Jag ska nog fråga ellen eller Ulrica eller någon annan om vi ska va . Saknar Ellen jätte mycke. Blir nog att jag ringer till henne kanske lite senare och frågar om vi ska sova över lördag till söndag om hon kan . Vi får se om jag gör det .
Det var ungefär allt jag hade och säga.
Måste också gå nu så ett kort inlägg som kanske blir stort .


ni får ingen bild.;(

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0