längtar till åhus 2012

Hejsan.
Är hemma nu .
Sorry , igentligen skulle jag ju åkt hem i tisdags men jag stannade längre igentligen till lördag eller fredag men kände mig lite utanför så åkte hem idag istället . Orkar inte ta det här , om någon vill något sms mig om ni vill veta mer . Annars har allt varit okej . Var lite rädd att det skulle bli så eftersom vi är tre tjejer på 14 år och de har kännt varandra sedan de typ var små så kan förstå de men endå `?
Eh nu tar vi inte det tråkiga utan det ROLIGASTE I HELA V'RDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA
har haft super roligt . Har träffat massor av nya vänner . Jag har mest varit med Elin , Matilda och Ulrica . Super roligt har det varit . Sen har vi varit med Ida och många från laget. Lite andra från laget . Några dagar var vi med killar som vi inte kännde , haha så roligt att spela mot dom .
Ganska ofta typ varje dag var vi med ett par killar från eslöv , haha roligt.
Det var nog roligast när vi var med Elin i vår(ulricas och deras )husvang. Så spidade vi var . sjukt roligt ! ;D
Finalerna var riktigt roliga , speciellt när Emmy och Ulrica från vårt lag gick in med flaggerna i A-finalerna . De sa till och med deras namn som de faktiskt inte gjort på någon annan . Så häftigt . Som vi skrek du !
Jag kan inte berätta allt men jag kan ju säga hur det har gått .
I 97 serien kom vi till b-semifinal som vi förlorade med en boll , tyvärr ;(. så segt men ..
i 96 serien kom vi till b vet jag inte förlorade efter den första matchen i b .
Men endå bra i 96 serien , eftersom vi bara har tre 96 or och resten 97 . Och vi förlorade bara med en boll där med , Men vi spelade otroligt bra tjejer . Ni är bäst.
Tyvärr ska vi inte ha våra tränare mer , kommer sakna dom otroligt mycket. Emmy och Josefine och Ida började gråta fick även en tår för jag klarar inte att se folk gråta . Fick även reda på att josefin inte ska spela mer :( , kommer sakna henne med .
men nu ha jag inte mer att berätta . Mer att jag redan längtar till åhus 2012 ! (:
Jag ska såklart lägga in lite bilder som sandra tagit när vi spelade och lite annat , men först ska jag spara alla bilder på facebook först.
Men detta köpte . Inte så mycke bara
två tröjer .
vit och blå-
blå med tryck - mitt efternamn och mitt spel nummer.
sedan typ två små saker jag döpte till
småkryp och småsöt . Haha vet inte varför mest för de var gulliga .
Hade 90 kroner kvar och fick bara 250 kr. Men tydligen räkte det . Har bara köpt tre glassar som var otroligt gott och tror inget mer . Jaja .
Här har ni bilderna på det jag köpte .
fick även ett jättefint halsband från Ulrica när jag kom till henne i fredags förra då.
Jag tror hon köpte det i rhodos , tror jag det heter .
Här har ni bld på det , Tack så mycket.

Verkligen tack så mycket Ulrica.(:
Har faktiskt nästan ett lika dant som jag själv köpte i koratien förra året. Men roligt att ha två .
Hoppas ni lfortfarande äser min blogg . Älskar er bloggläsare
puss&kram

Kommentarer
Postat av: ellen

2011-07-24 @ 16:02:23
URL: http://minininni.blogg.se/
Postat av: ellen

Hej, hoppas att du har haft roligt. Jag saknar dig jättemyckert. Vi som sa att vi skulla va nästan hela sommaren ;) Jag har också sånna små docker eller vad man ska kalla dem :) ses =)

2011-07-24 @ 16:03:56
URL: http://minininni.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0