Hemskt att vi kanske känner någon som dött.- Norge ! <3

Hejsan !
Ville bara berätta att i går kollade jag ju på nyheterna och såg det som hade hänt i Norge - Mitt favorit land.
som jag även bott i ...
Har ju blivit bombad och något att på något läger.
Idag när pappa kom hem sa han att han tyckte det var sjukt och att kanske några av hans vänner är döda eller drabbade. SJUKT.
Hela familjen känner även några som bor i Oslo och kan ju ha blivit dödade .. vem vet . Men pappa känner ju många fler eftersom vi bott i norge i typ sex år.
Jag tycker verkligen synd om NORGE.
Hoppas ju bara att ingen vi känner har dött eller blivit skadade och helst inte stig ....
Stig har vi kännt i måga år eller pappa iaf . han var här för kanske två år . Asså här hos oss i sverige.
Hoppas han mår bra och alla andra vi känner i Norge/OSLO.
SJUKT......


Jag älskar norge . väldigt fint land.
Vill tillbaka till norge och bo där med mina fina vänner !

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0