ingenting att göra.

Hejsan.
Har fixat lite saker . Där ute och på datorn . Har också hittat roliga video som jag kollat på.
Idag finns det knappt inget att göra. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ;(.
Någon som vill vara ?
nja , jag kan inte precis sms så det blir lite svårt.
Jag har ju bara två lillebrödrar inget roligt det i heller.
Linus spelar på tv . Kan inte kolla tror iförsig inte att det kommer gå . Det regnar ju ute. ;(
Ungefär vid halv sju kommer lukas gäster. Tycker synd om honom att det regnar för det är poolparty .
Men det positiva är att det är väldigt varmt i vattnet när det regnar ;).
Det var väll ungefär vad jag hade och säga .
hittade en hel mapp med bilder på mig .
Haha , ni får ett par bilder .
underbar bild va?
sedan julas, det är olivias mamma camilla , olivia ,jag och Linus på bilden.
älskar verkligen bilden!<3
inget smink. Men älskar tröjan .
använde bilden ganska ofta innan . Gillar faktiskt den . ;)
Och en bild på mig idag. ! ;)

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0