olivia 12 år idag

Hejsan .
Igår kunde jag inte ladda upp bilderna eller skriva på bloggen för lukas hade datorn och internett till elva och jag hade apsolut inget att göra . UTan internett kan jag ju inte vara på facebook och chatta så gick och la mig -.-
Idag när jag vaknade stog det en lapp.

'' nicole. rör inte datorn vi ska ha den när vi vaknar''
asså vem tror han att han är ?
jag vet att det är hans dator men min funkar ju inte och mamma sa att jag fick ta den (:
När jag vaknade idag såg jag ett sms från ellen , så det bli nog att vara med henne idag .

men h'r har ni bilder för jag orkar inte berätta vad som hände igår har precis vaknat (:
ljus bruna
mörk bruna .

Ni får bara bilderna på kattungarna för datorn är så seg och vill göra lite andra saker innan lukas vaknar .

olivia grattis på 12 årsdagen .
puss älskar dig bästav'n!<3

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Grattis olivia, fast det har jag redan skrivit på facebook =) vad söööta dem är. Är det du som syns lite? isåfall så ser ditt hår brunt ut. har du färgat det?

2011-07-25 @ 10:07:33
URL: http://minininni.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0