PARY . eller inte ;(

Hellu.
Nu har lukas gäster kommit . De badar redan . Tjejerna är ungefär ett huvud längre än lukas. Hahah säker längre än mig .
men jag är avensjuk jag vill också vara med , haha men vi ska kanske åka ner och köpa pizza för det blir lite jobbigt om vi ska göra mat när de är här ;). Men det är gott med pizzat ibland.
Hahah , jag sitter här inne och smyg kollar på när de badar . SÅ busig är jag . Men tänkte ta mig en stund och kolla in tjejernas bloggar. De går i fyran men ska börja feman till hösten . De har enormt mycke smink för att gå i fyran/ feman . Men när jag gick i fyran/feman/sexan hade jag inget smink överhuvud taget. Hihih
men trivs inte med super mycke smink.

jaja .

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0