skriver från pappas dator .

Hejsan .
Sitter i bilen nu och skriver på pappas macbook air . fett .
Ni kommer snart få ett tidsintinlägg eller vad det nu heter orkar inte bry mig ,tyvärr inte nu när jag ärborta.
Men jag kan fortfarande inte svara på kommentarerna för jag får igentligen inte vara alls på hans dator.För min lille bror råkade ta i sönder den förra så men han sa det är okej att göra ett inlägg . hehe bra va?(y)
Men sen får jag inte göra mer så men jag svarar så fort jag kommer hem .
Idag ska vi in igen och kolla runt . Men vi gjorde det igår men gör det idag också . roligt roligt.
Vi har fått det mesta , killarna fick typ för 500 kr gratis av pappas kompis som jobbar där och jag har fått två hattar eller vad det heter , men dom kostar 150 kr styck typ så det blev ju endå 300 kr . så snällt .
Vi får gå in gratis också och typ allt vi gör blev gratis när han var med men idag ska han jobba men men vi kanske endå kommer in gratis .
hehe vi tog också såna roliga foton , vi fick ett som jag tog foto på en han sa att han skulle spara alla så skickar han dom till oss , så snällt. Men det var för det just var där han jobbade men vi ska gå dig igen idag och kanske snacka , jaja lite långt men hoppas ni endå kollar och läser min blogg nu statistiken är bättre än innan , bra (y)
så men den måste bli bättre , och tack för alla kommentarer jag får om min header och mitt utseende . blir så glad .
tyvärr ingen bild är ju som sakt på pappas dator .
nu ska vi dra eller packa ner tältet sen går vi bort till michel bichse tror jag han stavar det . jaja ...
puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0