somnar snart ! ;o

Haha , hejsan !
Haha , omg . Jag är trött nu ? 
sjukt endå och jag är liksom snart 14 år och är trött vid tio tiden . Jaja får väll skylla mig själv som badar så mycket och när jag inte är med någon brukar jag faktiskt gå och lägga mig vid elva tiden kanske nu på sommaren . Finns ingen andledning att vara uppe om det inte finns något att göra ?
Men om jag är med kompisar blir ja såklart mycke piggare och gladare .
Just nu ligger jag i sägen och håller på att sommna . Känner hur ögonen håller på att slokna .
Ska nog gå och kolla lite på tv sen sova antagligen .
Haha , ska ju sova över med Olivia i morgon . ROligt roligt ! ;)
Nä nu ska jag faktiskt gå .
tror faktiskt jag tog bilden förra året . Men den duger väll ?
haha ha det bra . och godnatt kommer förmodligen inte lägga in fler inlägg idag.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: jenny johansson

okej, ja nils van lunteren !

kuligt dsm

puss

2011-07-10 @ 22:53:06
URL: http://jennyloves.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0