tråkig dag

Hellu .
jag har inte glömt att blogga, jag har faktiskt haft lite annat att göra . Jag har städat lite och fixat mat till min och brödrarna . Jag har äveen snackat med Ellen !
Men vi kunde inte vara idag somsakt ska jag ju till min faster och i morgon ska jag och mamma handla lite till åhus ! ;)
Jag tänkte faktiskt länka Ellen , hon behöver lite fler unika besökare .
http://minininni.blogg.se/
bloggen är fin ! ;)
Jag sitter och kollar på film nu eftersom det regnar. Ush hatar regn !!
Är det inte sommar?
Tv funkar inte när det regnar och det finns inte så mycke att titta på . Men nu ska jag ta min tid att kolla på alla bloggar jag följer . Sen vet jag inte .
haha , sexig bild ! ;o
ingen sommar bild dirrekt ;(

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

tack nikki för aqtt du länkade mig också.snygg bild :P haha, ta med din kamera till mig om vi ska vara här annars tar jag med min till dig <3<3<3

2011-07-13 @ 16:39:13

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0