When nothing goes right ... go left


ge mig sommar nu
Bilden är tagen av mig när det var riktigt sommar ! (:

Snart ska vi äta bakad potatis med kött = mumsigt ?!?!?
Haha , väldigt mumsigt men kanske inte riktigt än men snart pappa kommer nog snart hem från att handla lite godis och sånt . Ush vad jag känner mig krängig måste ut och springa snart!
Men det får bli isf på onsdag.
För i morgon ska jag och mamma kolla färg och sånt till mitt rum för det blev inte av i dag
och på måndag till tidag ska Emilia och Ellen tälta hos mig , ska bli riktigt roligt .
Två gamla skoltjejer från förskola till etta , tälta, käka gott , mysa . Kan det bli bättre?
Nej skulle inte tro det eller jo om pappa kan kolla på kameran för jag fattar inte, den är typ sönder .
Kan bara fota  långt i från annars blir det suddigt .Blir så sur.
Blev inget olivia idag för jag trodde jag och mamma skulle åka och kolla på det så har bara slappat och sånt skit .
Gick ut en stund för att ta frisk luft och det var riktigt skönt väderute även om himmlen inte är så bra och det är det verkligen inte . Jaja , ha det bra så bloggar jag lite senare i kväll när jag ätit och ska sätta mig vid datorn igen.
OCH TACK FÖR KOMMENTARERNA . ÄLSKAR ER ALLA §
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Julia

har precis skapat en tävling på bloggen , skulle vara kul om du ville vara med :)

Reglerna är enkla .

2011-07-30 @ 17:20:17
URL: http://iulias.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0