Är med Olivia nu !

Sitter här ute och kolla på datorn med Olivia och äter vattenmelon och chips ....
Jag har kan inte berätta allt nu för vi ska snart göra något annat , men jag ville verkligen skriva ett kort inlägg även om det inte är så intressant! ;)
kommer såklart mer inlägg ikväll , men det är bara kanske för vi ska hem till Olivias mamma och käka där !
GRILLAT !.
+ ska jag säga att jag och Olivia har varit väldigt duktiga för vi har cycklat super mycke se två senaste dagarna . VI VILL BLI SUPER SMALA TILL HÖSTEN !!!!
för jag vill ha navelpircing + jag vill vara smal såklart.
Vi funderar på att börja på någon sport tillsammans men det kanske inte blir av och då blir det väll att vi springer kanske . ( VAD VET JAG ?)
föresten har vi städat super mycke ;( , JOBBIGT att cyckla från ena stället till andra och så städa på båda `?

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0