bilder borta . DUMMA LUKAS

Hejsan .
Jag har varit hemma väldigt länge nu . Men sedan skulle jag duscha sedan äta.
Men efter vi ätit tänkte jag vara på datorn men fick inte av Lucas och vi började bråka . HAN DROG MIG I HÅRET. asså det gör riktigt ont sen gick jag till mamma och sa det sen pratade mamma med honom och sen pratade mamma med mig .. DEt visade sig att han hade raderat alla mina bilder och mina mappar ;o . DET VAR DÄRFÖR JAG INTE FICK VARA PÅ DATORN . Såklart blev jag jätte arg men han sa att han trodde det var gamla bilder och därför gjorde han det . BARA FÖR DET ÄR HANS DATOR. Sen sa jag att jag skulle få vara på den nu och fixa in alla bilder för jag trodde att alla bilder låg där men det gjorde dom inte . jag fick tillbaka några men inte några stycka och det gjorde mig riktigt ledsen för tre av mapparna fanns inte på vår hårddisk och det var några av mina favortbilder.
en mapp som var borta var med alla mina fotografi bilder på blommor och sånt . DEt gjorde mig mest ledsen ska jag tala om .
En mapp var på skolavslutningen och gjorde både mig och mamma ledsna.
och en mapp var med alla bilder på mina hundar !
det finns mer mappar som var borta men jag kan bara inte komma på va det var i dom alltså var de inte så viktiga .


Bilder på moa och mig kommer i morgon .

Nu tänkte jag kolla igenom hela bloggen efter fler bilder jag inte har .
Och så smart som jag är la jag ju in bilder på skolavslutningen men inte alla .
Men det kommer ta sin lilla tid . Kanske ska jag göra det imorgon också om jag inte ska med pappa till hans jobb .
Han frågade innan om jag och Lukas ville ta tåget till honom i morgon och spela suquah . DET VILLE JAG VERKLIGEN men inte lukas , såklart. Så jag kanske följer med honom själv på morgonen och är där hela dagen !
sprigningen gick bra . Tog en liten runda som såg stor ut på kartan . Hihih
jag sprang in kanske 3- 4 minuter innan mamma och jag tyckte det gick väldigt bra och inte alls så jobbigt som jag todde faktiskt !

Eftersom alla bilder på blommor och sånt är borta gick jag ut och tog lite repris bilder . Men även några nya .
Men dom får ni imorgon . Jag måste kolla alla inlägg och sånt nu och har inte tid .

Puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0