blir städdag idag.

Godmorgon!
Pratade precis med Ellen och jag sa att jag inte visste idag men att vi kunde ta det till helgen eller nästa vecka.
saknar dig ellen !<3
Men idag ska jag ta och tjäna pengar . Först ska jag kolla lite på tv sen ska jag duscha och sen ska jag börja med städandet . Hoppas jag är på städ hurmör idag för ibland är jag inte det . Mamma hade köppt lite pyttipann som vi skulle göra idag till lunch men jag tror jag bara tar mackor i ugnen för igentligen gillar jag inte alls pyttipanna men jag kan äta det . Nu ska jag kolla lite på datorn och sedan lite på tv .

p.s- kolla väderet . SÅ FINT .

puss&kram

Kommentarer
Postat av: null

Ja, ellerhur är det fint väder. Jag saknar dig jättemkt också! Vi måste ses i helgen eller nästa vecka, nu när det är uppehåll på klättringen och ju jutsun kan vi ju vara på måndagar och onsdagar också <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<33

2011-06-23 @ 08:58:35
URL: http://null
Postat av: Ellen

Ja, ellerhur är det fint väder. Jag saknar dig jättemkt också! Vi måste ses i helgen eller nästa vecka, nu när det är uppehåll på klättringen och ju jutsun kan vi ju vara på måndagar och onsdagar också <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<33

<3<3<3<3<3<3

2011-06-23 @ 08:59:37
URL: http://minininni.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0