Dirty dancing 2

Hellu
Jag har inte bloggar på hela dagen , jag har inte orkat.
Jag och Olivia cyklade innan och handlade glass. mumsigt . sen kollade pojkarna på '' dumma mej'' så då satt vi oss också där sen såg vi att väderet inte var så bra nu så vi satt oss framför tv och såg att en av våra favorit filmer var på tv. DIRTY DANCING 2 , jag gillar faktiskt ettan mer man denna duger också . Värderet är inte alls bra nu och jag och olivia ska nog gå ut kanske endå eller kolla på film på datorn . så har min dag sett ut ungefär.
Tråkigt att väderet blivit så här nu på kvällen , jag som tänkte ta ett kvälls dopp , kanske endå gör det .
Filmen slutade precis och Olivia ställde sig framför tv och började dansa som dom , haha ingen vacker syn ;). nä skojade bara , men det var endå lite roligt för hon bara '' vad tycker du ? ''
haha , jag bara skrattade ...
Jajaj .



hoppas ni haft en bra och skön dag idag.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Tova

riktigt snygg blogg nicole!!! :D läs/kommentera/följ gärna min också ;)

kram ♥

2011-07-05 @ 01:10:30
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0