fixa bloggen - KANSKE!"

Ringde Olivia innan och snackade med henne om vi skulle cykla hon tvekade sen sa hon att hon skulle ringa senare ;/ .jaja
Nu sitter jag fortfarande inne och kollar på '' Paris Hilton's My new BFF''
Hahah , eftersom det inte är så fint väder sitter jag inne.
Jag har riktigt tråkigt och så tycker jag inte det ska vara men jag kan endå inte ta mig till någon . Kan och kan men mamma är inte hemma och pappa jobbar och det går inte något tåg till lödde ;/ . Jajaj
Tänkte faktiskt ta och leta efter lite saker och ändra bloggen .
Jag har inte så mycke att berätta idag.
Men jag lägger nog in lite bilder nu .
Det var faktiskt längesen jag var ute och fotade och jag har faktiskt kommit in nu och har fotat några få bilder som ni ska få se nu!

Några bilder jag tog när jag och Olivia tältade ;)





















puss&kram alla mina gulliga och söta bloggläsare!!

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0