Handlat + iphone 4 ;o

sko ho..
Nu sitter jag framför dator och har precis kommit hem från Maxi/ center synd ! ;p
Jag och Olivia har hadlat något ni får se på bilderna eller jag skriver lite längre ner vad det är !
PAPPA har fått en IPHONE 4 ;oooooooooo
så kanske jag ska få mammas iphone och hon hennes htc ! ;d
eftersom min är sönder ;( .
HAHAHA , ska vara mycke förskiktig och väntar och längtar till mitt abodomang går ut ! ;p
Har precis fått reda på att Olivias mamma och lillasyster ska komma hit och äta ;(
hahaha , boring ...............
Har har ni bilderna ..


vad kan det vara?????????????????







Jo , varsit underbar vackert armband !!!!!!!!!
Det står '' LOVE '' och är super fin !
Olivia fick också ett eftersom det skulle vara våra ''bästis'' armband eller något sånt .
Vi har bestämmt att vi alltid ska ha på det . vilket inte kommer bli, känner på mig att jag kommer tappa det eller något sånt !!
Men men men men
ska grilla marchsmellows eller hur det nu stavas !
Underbart gott är det !



puss & kram


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0