Hemma och sms och chillar !!!!!!

Hejsan !
Sitter i soffan nu och tänkte ta min tid att lägga in bilder från helgen med bästa vännen och mig!
Ska bli sjukt jobbigt men tänkte också berätta lite nu vad vi gjort.

Lördag: Olivia kom sedan kom hennes mamma och Emilia och åt hos oss.
Bilder kommer senare på maten ;s
Sedan kom några från gata också .
Vi var ute och bråkade lite med Lukas och Emilia sedan fotade vi lite och sedan krängde vi ostbollar, bilar och några ringar som smakar dill.
Sedan sov vi götttttt

Söndag: Vi vaknade sedan satte jag mig och spelade sims 3 . Medan Olivia och Linus spelade på tv ..
Vi var ute mest och fotade och gjorde lite annat . ( Har glömt mycke vi gjort men skit samma inte så intressant)

Idag: Vakande vi av att min ( mammas gamla )  mobil . VÄCKAKLOCKAN var glömd att stäga av så vid typ halv 6 sedan sommnade vi båda om .
Vaknade vid nio och gick upp och så spelade jag sims3 och hon på tv.
Senare åt vi pizza till lunch och sen hämtade Håkan oss ( hennes pappa)
körde oss till hennes mamma i dösjebro så kollade vi lite där eftersom hon håller på att flytta dit ..
Sedan gick vi till dösjebro . Till håkan och badade där och åkte sån konsig sak . Glömt vad det heter ..
Heehehe , Men har bilder som kommer senare i ett annat inlägg.

Det är väll ungefär vad vi gjort . Går inte att beskriva vad mycke kul vi haft och mycke skratt !

Puss & kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0