Kolla vad jag hittade ;)

Hejsan .
Nu har Olivia åkt hem och jag sitter och kollar lite överallt på datorn gick percis in på bigbrother sidan och hittade deras bloggar ( de flesta ) som var med . Jag är kanske lite efter och sånt men jippi .

 

Patrik

Katerina

Nicky

Sonia

Jessica

Tobbe

Rodney

Vanessa

Roza

Madelene

Sara

 

nicky har jag läst innan men jag hade ingen aning om de andras.

Nu har jag mycke att göra tänkte också sätta mig ner och fixa bloggen och kanske fixa en ny header . Annars jag det imorgon .

Sen har jag ju lovar pappa att sommarjobba hos honom och det ska jag . Men vi får se när behöver faktiskt pengar nu . till lite skit och en ny kamera . Min är ju begainad eller hur man stavar det men det är faktiskt riktigt bra men jag vill spara ihopa till en ny och jag köpte ju min ziperall och den tog alla pengar. vilket den är värd men liksom palla att jag är pank ! ;o

jaja . Jag är riktigt trött och kommer nog gå och lägga mig tidigt idag!

Lägger in bilder från idag imorgon (vilket inte är många)!"!!!!!

Puss&kram

 


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0