lov i fem dagar

Hallååååj !
Nu sitter jag i soffan och chattar med amanda !
Idag var vi ju iväg med klassen , eller gick lite runt i kävlinge vid ån , ROLIGT.
Jag var mest med Amanda, Amanda och Anna !
Eftersom jag och Amanda hade med sig våra systemkameror så fotade vi väldigt mycke . Har precis lagt in alla bilder på facebook och det tog sin lilla tid men nu är jag färdig . Jag kommer inte runta till kanterna på bilderna det blir för jobbigt men jag lägger in bilderna senare på bloggen också så ni får se vilka fina klasskamrater jag har ! ;p
Imorgon är det lov eller vad man ska säga , SKulle spela match men vi ska iväg och det är endå dagen hela familjen är tillsammans så mamma smsade vår tränare och sa att jag inte kommer men ska vara med och spela på fredag så!
Jag har inte så mycke mer att berätta !"
Ha det gött !
puss & kram
kompis puss . ÄLSKAR DIG AMANDA! <3

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0