midsommar om en vecka

Godmorgon !
Som vanligt ligger  jag i soffan och kollar på tv , Jag stör mig på att jag alltid vaknar så tidigt nu på sommaren ..
Men men
Idag tror jag faktiskt att jag ska vara med Olivia ;)(IGEN)
Men jag vet inte än men jag tror nog det , eller jag vill i alla fall och jag tror hon vill så .

Snart är det ju midsommar , Och vi ska väll bara vara med Farmor igen, Vi är nästan det alltid men vi kan inte vara med Olivia för hon skulle till öland med sin mamma ;( , Förra året var riktigt kul då vi var hemma hos Olivia på gården ( innan Håkan & Camila skilde sig) , då var vi med många som vi kände och några vi inte kände .
Vi var bland annat med Joel och hans familj som bor lite längre ner på gatan och som jag gått i samma klass som !
Men jag har inte köppt någon klänning eller något att ha på mig än , Och jag är ju pank men jag tycker faktiskt mamma och pappa ska betala det eftersom jag får så lite i månadspeng så skulle dom köpa kläder eller så ..

Jaja , ska nog kolla lite till på tv och sen äta frukost sen ska jag nog ringa Olivia

Har kollat igenom mina bilder så hittade jag denna från julas då jag nästan precis hade fått kameran ;)
puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0