MIN ZIPERALL HAR KOMMIT+ svar på Annas fråga

Hejsan
Idag fick jag en fråga angående min mamma och hennes opration .
Anna fråga lyder så här ...



anna om pinsamt:
var blev hon opererad ? 
är hon sjuk ? :o <3 
finns



Svar : hon blev opererad i magen .
Hon är inte sjuk utan det var något i hennes mage som gjorde ont . svårt att förklara men hon är inte sjuk ..
Tack för ditt stöd Anna <3
Tryck på anna på frågan för att komma till hennes blogg"

Som ni läste kanske i rubriken så har MIN ROSA SNYGGA ZIPERALL kommit !!!!!!
Älskar verkligen den . sitter i den just nu ! ;p
Jag har såklart tagit lite bilder . Som jag tänkte lägga in ..
Här har ni bilderna..
Tyvärr orkar jag inte runda bilderna . Det är för många..

ska nog fixa ny header snart !

Kommentarer
Postat av: ellen

snygg :D saknar dig

<3

2011-06-09 @ 15:03:05
URL: http://minininni.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0