Myser i min ziperall här ute!

Hejsan !
Nu är jag hemma från tosselilla ;).
Det var roligt.Inte så mycke folk som jag trodde och inga köer till badlandet . Fast vi var ju där dirrekt när vi kom dit så kanske därför , Men det var inte alls långa köer typ 10 minuter ibland 20 minuter men vadå liksom?
Sen var vi där med någon Olivia kände typ hennes morfars nya tjejs. Hennes dotters barn och deras kompisar men dom bara stack så vi snacka inte alls med dom . När vi va på badlandet var dom och åkte karuseller sen när vi skulle åka gick dom till badlandet . Man kännea

Nu ska jag och Olivia hjälpa mamma och pappa med poolen och få den fixad . Den gick tyvärr sönder förraåret så vi ska laga den nu ! ;)
Men vi kommer nog kunna bada i morgon igen !
Jaja

Puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0