pinsamt

hejsan ..
Idag har vi varit i skrylle .
Mycke jobbigare än jag trodde och det var inte 8km utan 10 km ;oooo
Jobbigt men jag hade ju Amanda så ..
vi filmade när vi hade för tråkigt och jag tog bara två tre bilder med mobilen ...
Sedan när vi kom fram fick vi frysta hamburgare ;oooooo
ÄCKLIGT !!!!!!!
men men .
Sen åkte vi hem vid ett .
När jag gick till tågstationen och satte mig där satt ERIC hansson( gammal kompis sedan 6an . håller lite kontakt genom mobilen och vi brukar se varandra varje dag imed han går i 7d på korsbacka ) . Sen kom han till mig och frågade om min mamma kunde köra honom hem . ( vi bor rätt nära)
Sen satt han och snackade med mig och vad som helst !
sen kom mamma och hämtade oss ..
kanske inte så kul att veta detta men jag har en mening .
Det pinsama var inte att han pratade med mig eller att han åkte med oss det var bara att vår bil har gått i sönder så vi har en riktigt ful bil och den lukar .... ;o
Men han brydde sig inte om det , men endå ..

igår blev mamma opererad .
Så sen när hon kom hem berättade hon att mitt paket kommit men vi kunde inte hämta det igår så det ska vi göra idag !!!!!!!!!!!!!!
YIPPI



bild sedan olivia

puss & kram

Kommentarer
Postat av: anna

var blev hon opererad ?

är hon sjuk ? :o <3

finns

2011-06-08 @ 18:01:09
URL: http://annasambeerg.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0