Så kul kan man ha på fysiken ;)

Hahaha , På fysiken hade vi lite frågesport!!
Mitt lag döptes till '' nästan BLONDINER''
men vi var inte sämst.
Vi blev döpta till det för JAg, Anna och Amanda var blonda och sofie nästan .. Hahaha .
Roligare än ni tror .
Vi ville bara inte få ett rykte om att vi var smarta så därför kom vi näst sist( säger vi )
Men vi bellade faktiskt på en och då blev det fel ;/
Var ju tungen att fota så ni tror men har dock skrivit till '' så kul ...... * & '' anna, jag,sofie och amanda''
Hahaha , roligt.
Vi har haft fysik och sedan kollat på film två lektioner sedan spelade vi berändboll i parken .
Jag fick gå tidigare så jag han med tåget men jag fick SPRINGA i detta värdet. TRODDE JAG NÄSTAN SKULLE DÖ ;/


haha .

Så här ser mina tre sista dagar ut . Faktiskt lite intressant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onskag ( imorgon)
SKylle ;(
palla gå 8kmmmmmmmmm ...
AHAAHHAAHAHHAH . så fick man inte bada men jag ska endå ta med badklädder ifallochfall -.-

Torsdag
Kolla spex vid åtta sedan äta och städa skåpet och sedan åka hem

Fredag
skolavslutning sedan sluta vid 11 halv 11 tiden nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

OHHYE


Jag sitter inne framför dator och kollar på tv , nästan som bbioo .. så stor tv som Olivia har ;s
Haha. ni kanske märkte att jag sitter hemma hos Olivia !!!!!!!!!!!!!!!!

Puss&kram


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0