ska jag sluta och börja på det igen ?

Godmorgon gulliga bloggläsare.
Jag vill bara säga att statistiken sjunker typ för varje dag som går , och jag undrar faktiskt vad jag gör för fel för jag älskar verkligen att blogga .
Idag ska jag nog inte heller göra något speciellt , kanske vara med Olivia . Vi får se.

Förra veckan på tisdagen had laget ett möte tror jag det var , ja men efter det så frågade mamma mig så här
'' Ska du sluta på handboll och börja träna squash i stället ''
Jag sa såklart nej på direkten men har börjat tänkta på det igen ..
Jag älskar handboll men jag snackar inte så mycke med tjejerna och det gör det lite tåkigt så och jag ÄLSKAR verkligen squash . Det är verkligen roligt,Endå sen jag började med att träna squash har jag alltid önskat mig ett rosa squash rak ;). Men jag har aldrig fått det . Jag började det för pappa spelade det nnär han var liten och han var tränaren . Men nu har han som pappa jobbade hos slutat och då kan inte pappa fortsätta men pappa var endå rätt trött på det , men inte jag . Jag har nästan tjatat på honom varje dag nu de sista dagarna att jag vill börja träna bara vi två eller jag och Olivia och pappa , Det skulle varit super roligt, och det ska vi snart men jag tänker inte sluta på handboll , jag får helt enkelt göra både och .



inte bild från idag.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tycker att du kanske kan gå på båda, eller är de på samma dag?

2011-06-29 @ 11:11:05
URL: http://minininni.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0