Snart resturang - KANSKE

Hejsan .
Har haft en bra dag faktiskt . Många som har gråtit men idag var det inte min tur eftersom jag kommer träffa många i sommar och hela klassen efter sommarlovet , TVÅ ÅR TILL MED 7A . JIPPIE
fast jag står inte ut med vissa. SJUKT vad omogna vissa är ..
jag sa hejdå till tre killar i min klass för att vara trevlig när dom stog där ute ..
så sa en av dom bara '' fuck you '' ?!?!?!?!
haha , omg vad omoget ;ooo
medans den andra låg på marken och skrattade gick jag bara där ifrån med stolthet av inte vara så mesig som dom är . Kan inte ens säga hejdå till en tjej ..utan man måste såklart vara elak . vi vanliga fall brukar som kalla mig och Ulrica '' könnslösa '' vilket jag redan har sakt men ....
AHHHHH, hoppas dom mognar till 8an ..
Men idag slutade jag runt tjugo i tio ! '
Sedan tog jag tåget till dösjebro och sen kom mamma och hämtade mig ..
Sen åkte jag, mamma , lukas , linus och farmor till lukas avslutninig.
Där jag såg massor av folk jag kännde men han tyvärr inte krama och säga hej till Moa;(
men jag träffade olivia och vi skulle kanske vara i morgon . vi får väll se !!
Senare vid tre fyra åker vi till MALMÖÖÖ och äter på resturang fast det är bara kanske eftersom mamma har blivit opererad ;( , men annars skulle vi andra till mc .. !
Men det blir inte lika kul men endå ! ;p

Ha ett väldigt bra sommarlov nu . för det tänker jag ha .
har inte fotat idag , men vi fotade när vi kom hem så då får ni se min klänning/tröja jag vet inte vad det är ..
jag hade short under men Amanda hade inte det så men det var faktiskt fint både ..
bilderna på oss kommer lite senare.
Puss & kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0