Sovit en halvtimme längre idag

Idag sov jag till halv nio . Gött ju . Idag har jag hela huset för mig själv . För mamma och pappa jobbar och Linus är på fritids och Lukas är hos Albin nera på vår gata .
Jag fick veta att vi ska till dom på midsommar. BUUU. eh hoppas Ronja är där då också för jag vill verkligen inte vara med Joel min gamla klasskompis från 2-6 . Hihih . Men jag tror ronja ska vara där . Ronja är deras kusin !. Hon är väldigt söt och snäll!
Idag ska jag nog inte göra så mycket . Kanske åker jag och mamma och springer igen . Pappa tycker jag ska göra det tre gånger i veckan och det vill jag med men tror två räcker om jag sen ska börja träna squah igen och sen handboll .
Vill ni veta en sak?
Min pappa har varit sveriges bästa squash spelare en gång i tiderna . Jag har faktiskt ett bevis . Jag har en bokal av honom men han etta på den tror jag men min faster har de andra priserna . Men tänkte att ni skulle få se bokalen men det får bli med en webb bild .

skit dåliga bilder ;(. Men där texten står kanske ni bara ser lite men kolla längt uppe står det '' PATRIK KESTOLA FERUARI SEN ETT DATUM ELLER ÅRET men ni kanske bara ser Atrik kes men man fattar ju iaf att jag inte ljuger för .. det fattas ju bara P i förnamnet och TOLA i efternamnet . Hahah . DEt är sant jag lovar .


TACK för statistiken . Den har faktiskt åkt upp väldigt mycke men inte super men jag är jätte glad endå !

puss&kram älskade bloggläsare .
Puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0